lauantai 27. joulukuuta 2008

Projekti venyyy...

Kun keväällä läksin niin sopimuksessa oli päättymispäivä 15.12.08, joka nyt on siis jo takanapäin. Juuri saamani puhelun perusteella voi ennakoida että loppua ei tiedä vielä kukaan. Tämä on sitä tyypillistä "projektivientityöskentelyä". Varsinkin kun työskennellään aasialaisten kanssa. Aikataulut kun ovat lähinnä ohjeellisia ja viikot voivat kääntyä vuosiksi! Se että projektin luovutus venyy parilla vuodella ei ole mikään suurharvinaisuus.

Tällä kertaa puhelu alkoi lakoniseen "Terve!"-toivotukseen (paikalliset käyttävät tuota aloitusta soittaessaan minulle). Jo aloituksen tyylistä arvasin mitä tuleman pitää. :( Keskeytymätön koeajo keskeytetty jälleen ja tällä kertaa syy on vuoto kattilassa. No vastahan se on toinen viikon sisään. Ollaan menty viikossa kaksi viikkoa aikataulussa taaksepäin!

Jos ei olisi kiire seuraavaan projektiin niin eihän tässä mitään. Lämmintä riittää ja verovapauskin takaa hieman suuremman käteenjäävän tulon. :)

Tälläistä on työskentely ulkomailla.

Reissumies

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti