Eihän se idea mitenkään liittynyt siihen miten mikään näistä ongelmista olisi korjattu vaan siihen miten voidaan taas ohittaa yksi ongelma jälleen, ratkaisematta sitä (sic!). Tätä se on ollut aina täällä Aasiassa. Ei ole eroa onko maa Kiina, Intia tai Indonesia. Aina on joku kertomassa miten helposti ongelmat on poistettavissa kun vain ohitetaan jotain ja unohdetaan alkuperäinen syy.
Ensimmäisen kerran kun kuulin tämän lauseen yli kymmenen vuotta sitten ensimmäisellä Kiinan komennuksella, yritin puhua kaverin ympäri. Tietenkään siinä onnistumatta. Parin tunnin päästä kaveri tosin ilmestyi takaisin naama mustana hiilipölyräjähd
Nykyään vain totean "no good" ja jos ei mene perille, niin joutuu toteamaan että "niinpä"! Yksi nykyhetken suurimmista ongelmista on ettei meillä ole WC tiloja työmaalla. Ovat näköjään naulanneet ovet umpeen. Olisihan ollut edes jonkilainen näkösuoja, koska "WC" ei ole muuta kuin reikä lattiassa... No, se on näitä iloja täällä. Eipä ainakaan palele! :)
Terveisiä Viidakon laidalta, päiväntasaajaan
Reissumies
PS
Aika surrealistinen tunne kuunnellä Radio Suomen nettilähetystä ja kauneimpia joululauluja! ;)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti